Suck! 05.00
Och jag är vaken nu. Och det räcker inte med att vara vaken 05.00 utan jag har legat och snurrat sedan 03.30 när jag vaknade till och inte för allt smör i småland kunde somna om igen. Grattis Åsa, högsta vinsten.....igen!....
 
Tror att det är åldern som håller på att göra sig påmind ☺ Jörgen som varit morgonpigg i hela sitt liv (är det fortfarande, lite iaf ☺) sover bara bättre och bättre. Men jag, som varit en riktig morgon och kvällstrynare. Ja, jag har inte samma fallenhet för att sova längre ( känner verkligen av det tyvärr ) som förr. Vaknar mycket på nätterna och snurrar bra så länge, ibland i flera timmar innan jag lyckas somna om. Har insett att det inte är optimalt, för gissa vem som blir mosig as hell! Jo jag ☺ Så nu till morgonen gav jag upp och här sitter jag nu. Helt sunt och normalt att skriva inlägg denna tid på morgonen....not!!
 
God morgon.
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress