Skräcködla, vem ? jag?
Kan jag väl aldrig tro ☺
 
Herre min gud vad jag skrattade när jag såg mig själv på passfotot!! Det är bara att inse, att mitt bäst före datum, är det åååratal sedan jag passaerade. Samma måste gälla min man eftersom hans syn bevisligen måste vara noll eftersom han fortfarande vill vara tillsammans med mig ☺ Han kan aldrig se mig ordentligt, hade han kunnat det skulle han ha sprungit åt motsatt håll och skrikit av förtvivlan ☺ Snyggare än så är jag tyvärr inte!
 
Den stackars kvinnan på polisstationen visste inte riktigt hur hon skulle tolka mitt gapskratt när jag såg mig själv. Tillslut när jag stod där och torkade mina tårar frågade hon försynt om jag var nöjd med fotot eller om jag ville ta ett nytt. Tackade för erbjudandet men sa att, tyvärr så spelar det ingen roll hur många foton jag tar, jag är inte snyggare än så här ☺ Det är bara att inse att någon fotomodell är jag då rakt inte ☺ Tack och lov så sitter skönheten i betraktarens öga. Och i detta fall så hjälper en liten nedsatt syn det hela, älskar dig Jörgen ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress