Om ni bara visste!! ☺
Här sitter jag i kväll med världens lyckorus i hela djäla kroppen, från huvudet ner till tårna!! I dag så insåg jag för andra gången i mitt liv hur in i h-vete fel jag suttit på hästryggen!!
 
I kväll efter ridningen så var jag så himla lycklig att jag grät en tår eller två eller ännu fler ☺ Nu har jag äntligen färstått hur jag ska sitta i sadeln. Och jösses vilken skillnad jag får i min egen balans när jag sitter som jag ska. Jag känner ju själv att nu sitter jag sadeln och inte ovanpå sadeln som en smörklick i en stekpanna ☺
 
Och när jag sitter som jag ska och har bättre balans. Ja då känner ju jag mig mycket tryggare. Och detta leder ju till att Pyret kan slappna av, eftersom jag själv blir mer avslappnad när jag inte upplever det som att jag ska åka av om det skulle bli någonting ( typ snubbla eller skygga undan för någonting ) Och så lättriden Pyret blir nu när jag gör rätt ☺ Han är fortfarande otroligt fluffig i sina steg, men oj så mycket bättre det går nu ändå, trots fluffet ☺
 
Så himla glad i kväll!! ☺
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress