Jag hoppas att ni förstår
och jag hoppas att ni känner samma glädje som jag. För det är faktiskt en glädje i att vända blad och starta om igen.
 
För det spelar ingen roll att du gjort detta flera flera gånger. Varje gång så får du en ny möjlighet till att förändra så gott du kan till det som är bättre och att släppa och försonas med det som varit mindre bra.
 
I går kväll när vi lagt oss jag och gubben så låg vi och funderade på allt som vi skulle få uppleva under 2015, förutom allt det härliga som bara finns helt naturligt i vår vardag. Och jösses vilket år vi har framför oss ☺ Sen så vet vi att livet i sig inte bara levererar det som är bra, vi kommer att få våra törnen också. Men det valde vi att inte tänka på. Vi sa att när det jobbiga kommer ( för det gör det ) så kommer vi att stötta och hjälpa varandra så gott som det går. Vi beslutade att låta dagarna komma som dom gör och försöka göra det bästa av situationerna när dom kommer.
 
Så dagen i dag, 1/1-2015 sitter vi här i köket med ljusen tända och kaffekoppen på bordet. Lugnet genomsyrar vårt liv just nu och det tackar vi för ☺ Hoppas att denna dag lägger grunden till vårt nya år. Jag vet att livet inte lämnar några garantier, men önska går ju att göra, eller hur ☺
 
Önskar er alla en härlig start på det nya året ♥ 
 
 
 
 
 
 
Timeoftiger

Hej, vad intressant blogg. Du verkar också gilla hästar... ska fördjupa mig så småningom i din blogg. Jag har massor av goda recept och lägger bara ut de allra bästa. Gott nytt år!

Svar: Tack, detsamma önskar jag dig 😊
Åsa

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress