Det var det jag förstod! Suck!!
Var och gjorde en syntest och det var som jag misstänkte. Sämre syn på höger öga :/ Bajs!! Kollade bågar men hittade inga som jag fastnade för så jag kommer att åka ner lite senare och kolla ☺
 
Har även hunnit med ett besök hos mor & far med en liten utflykt till vårdcentralen för blodprovs tagning, vi har blivit stammisar där eftersom vi varit upp typ varannan dag sedan julafton. Nu vet dom precis hur rutinerna är så det flyter på himla bra för oss. Jag hämtar pappa runt 8.30 och vi är klar ca 30 minuter senare, bra jobbat anser jag ☺
 
En lunchdejt med tjejerna har det också blivit i dag, gott ☺ och lite The och surr med Ida & Sanna hemma hos oss med gofika till, så min mage är inte bara full utan överfull!! Men det är det lätt värt en dag som i dag ☺
 
Har jag ork så kommer jag att försöka ge mig på min första löprunda på nästan ett år ☺ Ja eller en snabbare prommis, lätt jogging i kanske 100 meter innan jag faller ihop. Min kondis är inte vad den har varit kan jag väl bara upplysa om ☺
 
Önskar er alla en trevlig kväll ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
ɑ n n i k ɑ

Fin bild!

Svar: Tack 😊den är fotad i Dikanäs, Västerbotten .
Åsa

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress