Det är därför som jag älskar
Jag har grunnat och funderat länge och väl varför vår stuga är så viktig för mig. Vad det är som gör att den är en av det viktigaste platserna för mig. Den del av mitt liv som betyder så oerhört mycket och vet ni vad? I helgen så slog det mig varför!
 
Vår stuga består inte bara av bräder, spikar och en massa andra material. Jo det gör den ju för annars skulle den inte stå där. Så rent bokstavligt talat så stämmer det ju. Men vår stuga har en annan ingrediens och det är den som gör stugan så betydelsefull för mig. Och den ingrediensen är Kärlek . I vår stuga så finns det en stor mängd kärlek i varenda del. Kärlek i form av alla nära och kära som hjälpt oss att bygga vår dröm. Jag vet att pappa finns där, mamma är där, John & Ingrid finns med sitt fönster. Torsten & Ulla, Ruben, Farfar, Göte & Viola och många fler finns alla i vår stuga, var och en på sitt sätt. Utan alla dom så skulle vår stuga inte existera, utan dom så hade vi inte vårt paradis på jorden. Det är dom som gjort vår dröm till en stuga där vi kan andas och känna oss omsluten av all kärlek som genomsyrat varje tum av den. Det är Ni som är stugan ♥
 
 
 
 
 
 
Sus

Vilken undeerbart mysig stuga <3

Svar: Tack 😊
Åsa

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress