Titta vilken snygging ☺
For till Hippo ikväll för att prova allt som flickorna ♥ fixat till Bästa Lucky, provade också grimman (röd) som Jörgen ♥ köpt eftersom det är min favvofärg samt benskydd som Ida ♥ gett till Lucky ☺
 
Och han blev så himla fin i allt och allt passade super, det är bara en sadel som saknas till mitt ♥:a. Men jag har barbacka padd ( Tack Sanna för att jag får låna din ♥) en voltigegjord samt en barbackagjord där jag kan ha stigläder och stigbyglar men inte kan rida lätt för punkttrycket som blir, så nog klara vi oss ♥
 
I morgon kommer Lucky hem och jag längtar så!! Ska bli så underbart i hjärtat att ha honom hemma och få se honom gå där i hagen, min alldeles egna lilla häst ♥
 
Lite bilder från kvällen
 
Nya innetäcket
 
Nya vintertäcket
 
 
Regntäcket
 
Sannas benskydd
 
 
Ida's benskydd
 
 
Jörgens fina röda grimma ♥
 
Lädergrimman
 
Saknas gör reflexgrimman, den glömde vi att fota samt reflexbröstan och lite annat smått och gott ☺
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress