Mycket häst just nu ☺
Inser att bloggen mest handlar om häst just nu, egentligen mest Lucky ♥ Men bara vi landat lite och alla rutiner är på plats, och jag också ☺ så kommer den att bli sig lik igen. Det vill säga Lucky och annat också ☺
 
I kväll är det jag som har stallet själv. Jessika har sin medryttare och Pyret ska ha vilodag så då hjälper jag Sanna med honom så då kan hon bara slappa fram tills hennes kvällspass börjar ☺ Så himla praktiskt att ha samma intresse i familjen så att vi kan hjälpas åt med allt. Sen ska Jörgen inte tro att han slipper stallet han heller ☺ ( men det vet han inte om än ☺ )
 
Får se om jag hinner fota lite i stallet ikväll ☺ Inser att det är svårt att komma i håg att fota när det finns sååå mycket annat att ägna sig åt i stallet ☺ Men någon liten ny bild hoppas jag att jag har till ikväll, annars får jag nog skämmas ☺
 
Höres i kväll då ☺ Ha en härlig Måndag alla ni där ute ♥
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress