Min duktiga kille
Stod helt själv i stallet en stund i kväll ☺ i kväll blev det borst och mys innan det blev lite kvällshö och sova lullen i boxen. Eftersom jag var själv med Lucky & Pyret så valde jag att ha en vilodag, vill inte ställa till med någonting utan vi tar "avvänjningen" i sakta mak ☺ Sen att det var snöstorm ute gjorde ju inte valet så svårt heller. Hellre lite mys inne tyckte både jag och pållarna ☺
 
Är faktiskt skitstolt över mig själv i dag för jag fixade av Pyret hans sulor utan att det strulade någonting!! Och det bästa benet av alla fyra var faktiskt hans shiveringsben. Lyckades lägga upp hans ben perfekt på min rygg och hade ställt honom kalasbra mot väggen så jösses amalia så lätt det var ☺ Fy f-n vad jag är bra!! ☺
 
Titta vilken söt pussmule ♥
 
 
Men hans grimma är ett minne blott ☺ Kan det vara grannen han busar med ☺ Hur som, så spelar det ingen roll, bara han trivs och mår bra ☺ Då kan jag köpa en ny grimma i veckan om det så behövs ♥
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress