Herre gud!!!
Kan inte riktigt fatta det här, snacka om att ibland så är kroppen långt före min hjärna på alla nivåer ☺
 
Har aldrig i mitt liv varit så trött som nu. Ja, kanske när jag väntade Anton, då sov jag också jättemycket ☺ I går hade jag lätt kunnat gå och sova strax före 19.30, ja det är sant!! Kollade på klockan men insåg att vad sjutton, gå och lägga sig nu!!
 
Slappade på soffan och slötittade på tv:n till kl 21 och sedan bar det av i säng, och jösses så skööönt det var ☺ Somnade som en stock och vaknade inte fören väckaren ringde nu till morgonen ☺ Sömntutan Ahlenius får jag döpa om mig till ☺
 
Det är mycket som har hänt nu under en längre stund, mest känslomässigt och det tar oerhört mycket kraft från mig. Och nu när det släpper, skutan är på rätt köl och så vidare, ja då säckar jag i hop som en tom påse storlek större ☺ Men nu vet jag var jag står kraftmässigt så nu kommre jag att ta hänsyn till mig själv och vila så mycket som jag behöver för att komma tillbaka på rätt energinivå igen ☺ Jag är inte och har aldrig blivit så där stark som jag var innan jag gick in i väggen så det är viktigt att jag lyssnar på mig själv när det är möjligt och verkligen tar hänsyn till vad "jag" behöver och lägger upp mitt liv efter det ☺
 
Så vad kunde inte vara bättre då än en lång skön natts sömn, ljust redan 07.00 samt vårfåglar som kvittrar i kapp ute ☺ Välkommen ljuset, välkommen våren nu är det inte så länge kvar innan värmen också dyker upp ( hoppas jag ☺ )
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress