Helgad vare vilodagen
I går fick Sanna äran att ta hand om prinsen. Hon slutade tidigt och hade själv lektion på em så då var jag hemma ist ☺ Eftersom jag inte har någon hjälp än så länge (förutom flickorna då ☺) så blir det helt naturligt mycket häst just nu. Men när det fungerar så byter tjejerna av mig så att jag inte behöver åka ut 7 dagar i veckan. Bra med samma intresse ☺
 
Kvällen spenderades med ett besök hos mor & far ☺ Med mig hade jag hundarana ( vet inte om vi blir insläppta annars ☺ ) Förutom trevligt sällskap blev det kaffe och gofika både till mig och vovvarna. Nu fick hundarana frollic, vet inte om dom skulle bli lika glad över kaffet, kakorna ja, men kaffet tror jag dom gladeligen stått över ☺ Trevligt avslut på en bra dag blev det, så bättre vilodag kunde jag inte få ☺
 
I eftermiddag bär det däremot ut till prinsen. Uteritt står på schemat så jag hoppas att vädret vill vara lite snäll mot oss så vi slipper regn i alla fall. Det där snacket om att "det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder" skiter jag högaktningsfullt i! Jag vill ha FINT väder, åtminstone slippa regnet, det är väl ändå inte för mycket begärt ( trots bra kläder ☺ )
 
Ha en härlig torsdag alla ni där ute ♥
 
( Längtar till sommaren!! )
 
 
leavanny.blogg.se

Så fin bild :)

Svar: Tack :-)
Åsa

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress