Jag är en lyxlirare ☺
Klev i dag in på Hööks och shoppade loss ordentligt! Så himla roligt!  Men jag var ju som tvungen att först försöka spara och tänka ekonomisk. Min gamla jacka fungerar ju fortfarande. Mina stallbyxor är ju hela ( bara 4 nr förstora) osv osv. Men till slut så blev det att shoppa upp till sista kronan ☺
 
Tack mamma & pappa för julklapparna ♥
 
Det blev nya stallskor ( mina gamla har gått sönder i innerfodret ( är typ 6 år gamla ) Blev också dubbla par ull sulor så att jag kan ta ut och torka dom ordentligt mellan stallbesöken ( typ varje dag ), samt 2 par ullsockar att ha närmast foten innanför tjocksockarna ☺
 
 
Blev också helt nya ytterbyxor trots att dom andra är hela men dom är lite för stora faktiskt ☺ Dom gamla får bli extrabyxor om utifall att det har varit dåligt väder eller dyl ☺
 
 
Sen lyxade jag till det ytterligare med en ny stalljacka. Däremot en rosa denna gång med hel dragkedja ☺ Och i liiite bättre storlek än min gamla Jula jacka ☺ Men den får också vara kvar som extraplagg ( behövs alltid i stallet ☺ )
 
 
Så i morgon är det en helt ny Åsa som åker till stallet ☺ En rosa och väldigt nöjd och glad Åsa ☺
 
Tack ♥♥♥
 
 
 
mor

<3 varsågod det behövdes <3

Svar: Tack ❤
Åsa

j u n i t j e j

Vilka bra inköp!!

Svar: Men om 😊 är så nöjd 👍
Åsa

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress