Jag är beroende....tyvärr...
Har insett det själv, har vetat det länge (många år) men ni vet ju hur det är, jag är lite som strutsen, stoppar huvudet i sanden och låtsas som ingenting. Gör jag det så finns det inget att tänka eller fokusera på. Enligt mig iaf.
 
Det är tur mitt i allt att det bara är vid väl valda tilfällen, eller egentligen vid ett tillfälle som mitt liv kan gå riktigt överstyr i detta beroende, och det är ju nu i juletider. Vilken otrolig tur att vi inte äter lussebullar (ja nu vet ni mitt missbruk) året runt, för jösses vad sjuk jag skulle vara då (i magen)
 
I går smaskade jag i mig 7 !!!! st Hur bra i magen tror ni jag var efter det.....satan så fisig jag blev och så ont jag fick. Men oj så VÄRT det var, tro mig! Men som sagt, det är tur att det bara är jul 1 gång per år. Annars skulle jag lätt inta en omloppsbana runt jorden pga alla gaser som florerar runt i min stackars mage ☺ Nu är det bara min stackars familj som blir drabbad, tur är väl det ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress