Vår andra träning tillsammans
Jag & Lucky hade vår andra Camilla träning i går, och som första gången så gick jag på moln när jag klev av. Lucky var så otroligt fin, han kan om bara piloten där uppe gör rätt och gör det värt för honom att jobba och slita. Han tänker nog så här : Varför ska jag göra allt grovarbete och hon där uppe bara åka runt!!? Nehejdå, om du där uppe gör rätt så då kan du lita på att jag också anstränger mig och gör rätt. 
 
Så jag har fått ett helt nytt talesätt inplanterat i min skalle. Det är "Gör om och gör rätt" för det är där det sitter hela tiden, gör jag rätt så blir det rätt! Och jag är så otroligt lycklig över att det är med Lucky jag gör den här resan. Finare vän kommer jag aldrig att få. Han har ett hjärta stort som hela universum och är den absolut snällaste vänligaste själen jag fått möta och det är så härligt att få vandra sida vid sida med honom ♥
 
Filmen som Jessika filmade är den nakna sanningen i min ridkapacitet. Mellan 4 min och 6.30 är det en massa konstigt (backen , hundar, upp och ner mm) så det är bara att spola förbi ☺ men en liten snutt på slutet är rättvänd igen. Men när ni ser den så är det så här "duktig" jag är. Har aldrig gett sken av att vara en superryttare, så ni får ta det för vad det är. Jag har god hjälp av andra jätteduktiga ryttare som hjälper mig att hålla Lucky i bra form. Personligen har jag aldrig haft problem med att be om hjälp, och för Luckys skull är jag yberlycklig för all den superfina hjälpen som jag får ♥ Men detta är jag! Så här "duktig" är jag! Men mitt mål är självklart att utvecklas och komma framåt i min ridning. Känns helt magiskt att få dessa "Aha" upplevelser, sen att omsätta dessa i praktiken, Ja det är inte det lättaste. Så här är vi, Jag & Lucky kämpandes tillsammans, bättre än så här är det inte. Men oj så glad jag är över att vi har börjat att nosa på detta med rätt form, att vi äntligen är på väg ☺ 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Elin

Duktiga ni är! :)

Svar: Tack 😊 jag kämpar och sliter men oj så roligt det är 😊
Åsa

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress