Hur gick det då!!?
Ja, vad ska jag säga!? Kände i måndags att jag som hittat en knapp på Lucky. Är det så jag ska göra!? Är det så jag ska prata med honom!? Nu förstår han ju vad jag vill, och jag förstår honom ☺
 
Var lite nervös i kväll, inte för själva träningen utan för att "upptäcka" att känslan som jag troodde mig hade hittat i måndags bara var en dagslända och inte en "säkrad" känsla. Tänkte för mig själv innan jag började att rida att - Gud så besviken jag blir på mig själv ikväll om det visar sig att måndagskänslan bara var ett luftslott som jag i min enfald trodde att jag börjat att förstå och behärska.
 
Men oj vad jag bedrog mig ☺ Självklart sket det sig mellan varven, men vet ni vad? Var det någonting mer jag sket i !! För jag vet nu, med kvällens Camilla lektion i ryggen att ni dj****r är vi på väg!! jag har klivit upp på första trappsteget och nu är vi halvvägs till det andra. Fy f*n vad vi är bra, Jag & Lucky! ♥ Bästa Prinsen hjälper mig hela tiden. Men, och det är detta men:et som är det absolut viktigaste...Gör inte jag rätt ja då ger Lucky sjutton i att göra sitt jobb rätt. Och av vilken anledning ska han göra det? Vi är två om denna resa, och då är vi två som ska göra rätt för oss också......Så tänker jag....
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress