Helgen fullkomligt flyger fram
Dressyrtävling med Sanna & Pyret. Både lördag och söndag. I går passade jag på att öva backning med ekipaget igen, blir ju som långt mellan gångerna jag kör nu för tiden. Fick även äran att köra hem hela gänget, bra övning det också. Lucky fick en prommis i går också. Men i dag blir det lite mer jobb för killen. Är sugen på att rida nanting men även på att tömköra.....vilket I-landsproblem!
 
I dag blir det ytterligare en start för Sanna & Pyret. Och i dag är det Jessika som får filma så jag får ägna mig åt det som jag kan, fota. Kan inte påstå att filmningen igår blev ngn höjdare ☺ Så nu viker jag igen datan och tar med mig vovvarna ut till Ström. Lite kissemiss gos med sjuklingen och lite ank och hön träning för vovvarna innan lastning och Surf.
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress