Gårdagens lugn
Var jag verkligen i stort behov av. Mannen i mitt liv bjöd på grillmiddag och ett glas rött ute på altanen. Själv satt jag som en drottning och bläddrade i kataloger och myste med vovvar x 3 ♥ Är så himla rik och bortskämd av min familj, dom är verkligen mitt allt ♥ En för alla, alla för en ♥
 
Dagen i dag innebär först jobb i det härliga vädret. Sedan avslutas den med stallet och ytterligare en av våra lektioner med Camilla för mig & Lucky. Vi jobbar fortfarande på med formen, men efter förra egna passet så känner jag att vi snart kan snäppa upp oss lite, hoppas det iaf ☺ Men för mig spelar det egentligen ingen roll hur lång tid som jag får traggla med samma sak. Huvudsaken är att jag lär mig det från grunden så att jag successivt kan bygga på mina kunskaper och på så sätt utvecklas åt rätt håll. Kameran ska med så kanske kommer jag att få lite nya bilder, beror på om Sanna kan tänka sig att fota ☺
 
Önskar er alla en härlig Torsdag ♥
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress