Så otroligt glad!
Jösses vilken ridlektion det var i dag. Vi jobbade med övergångar och jag hade Kahléa, en väldigt trevlig häst att rida. Vi jobbade som sagt med övergångar och först från trav till skritt och sedan från galopp till trav, utan stigbyglar! Och jag fixade allt! UTAN att falla av ☺ 
 
Fick hjälp med hur jag ska tänka ang nedsittning, och visst studsade jag i dag också, men det käntes inte som att jag var på väg att trilla av hela tiden. Inte ens när vi bröt av från galopp till trav i nedsittning utan stigbyglar. Happy face!! ☺
 
For sedan vidare till Ström och killarna där. Alla hade vilodag i dag, ganska skönt, när jag var helt själv. Nu står Pridde & Pyret ute så det var egentligen inte så mycket att göra, passar ju bra när jag är själv. Är ju inte den snabbaste snigeln precis ☺
 
Längtar till i morgon, få rida Lucku igen ☺ Men först ska vi till Bottis och kolla hur mycket snö det är ☺ Hoppas att det mesta är borta för då kommer vagnen att ställas upp för årets sommarmys ☺ Så himla skönt ☺
 
Har fått en liten kille till i familjen ♥ Det är Sannas Kirvan som flyttat hem till Fam Alenius ☺ Så nu har jag & Jörgen: 3 Barn, 3 hästar och nu 3 hundar, kan inte bli lyckligare ♥
 
Lilla Kirvan ♥
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress