Så liiiite tid!!
Vill blogga mer än vad jag gör, men tiden räcker inte till!! Jobbar oftast 7-17 och sedan stallet på det. Hemma runt 21-22 på kvällen, dusch och i säng ☺ Så ser mina dagar ut för det mesta ☺ Inget jag klagar över, men skulle önska att jag han uppdatera lite mer än vad jag hinner hitentills ☺
 
Lucky mår bara fint. han äter sina 20 kg hö om dagen men i hans tycke fick det gärna vara 40 ☺ Jobbar lite lagomt eftersom han är pensionär nu ♥ Han jobbar i stort sett varje dag med någonting, det som vi för dagen tycker är roligast ☺ 
 
Han har ställt om sig till privatlivet med glans! Han är superduktig på alla sätt och vis, en riktig mysfarbror med ett stoooort hjärta. Jag blir lika lycklig och varm i magen varje gång som jag glider upp på gården och ser honom stå där i hagen och vänta ♥ Och när  jag kliver in till honom och han lägger sitt i huvud i famnen, ja då smälter jag ♥♥♥
 
Han var mig så kär när han stod på Hippo, men oj vad jag älskar denna underbara, mysiga och snälla fina kille! Lugn som en filbunke, med ögon som utstrålar sååå mycket klokhet, ja vem kan inte låta bli att älska honom ☺
 
Bilder från i dag ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress