Ja!! Jag vet!!
Jag vet att jag är jobbig. Jag vet att jag tjatar, jag vet allt det där. Tro mig ☺ Men det är bara så att jag blir så oerhört lycklig varje gång som jag sätter mig i bilen och låter Diesel Doris brumma mig ut till stallet ☺
 
Det är bara så att för varje dag som jag kommer till stallet och möter Lucky så blir jag så oerhört lycklig i själen ♥ Han har under denna korta tid blivit mig så otroligt kär! ♥ Jag kan inte riktigt förstå att jag kunde leva utan honom förut.
 
dag kom mina fina gubbe hem med en ny grimma till hjärtat i stallet. Tyvärr var den för liten, så det blir att byta men oj så glad jag blev över den. Tänk att först överraskar Jörgen mig med att köpa Lucky åt mig. Men ser köper han saker som han vet att Lucky behöver ♥ Och inte nog med det! Han följer också med mellan varven och hjälper till med markservicen så att jag bara behöver rida. Eller så far han ut och gör färdigt allt när han är ledig så att jag får en helkväll ledigt ♥ Det är kärlek det ♥
 
Jag är lycklig lottad som har så mycket kärlek i mitt liv ♥
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress