Finaste Lucky!!
Oj så duktig han är min stora kille ♥ Han blir bara finare och finare för varje dag ( tycker jag i alla fall ☺ ) i dag red vi ett pass på banan med flickorna. Jag travade även över ett pyttehinder och jösses vad roligt han tyckte att det var ☺ Men eftersom det var så blött och lerigt så jobbade jag bara i skritt och trav. Tog några korta galopper men lämnade sedan över honom till bästa Sanna. Hon orkar och kan rida i hop honom mycket bättre än jag och med det lite sliriga underlaget så tyckte jag att det var snällare mot honom med en ryttare som kunde ge det stöd som behövdes ☺
 
Men han har blivit så otroligt fin ( har han alltid varit iof ) men nu är han ännu finare, kan kanske bero på att han är min alldeles egna lilla Lucky ♥ Är så glad över storkillen, att han finns i mitt liv och att han har ett hjärta av renaste guld ♥
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress