Det lyckades faktiskt ☺
Ja det var min dotter som fick äran att hålla i kameran i går ☺ Inser att jag bara har billder på Lucy men inga på oss tilsammans där jag rider ☺ Sagt och gjort. Jag ställde in kameran så det var bara att titta och trycka......Trodde jag ☺
 
Oj, vilket gott skratt jag fick när jag laddade upp bilderna på datotn ☺ Det var den huvudlösa ryttaren på en del. Stackars Lycky utan mule eller halva ansiktet. En del bider så såg det ut som om vi skulle backa ut ur bilden osv ☺ Ja jösses vad jag garvade!! ☺ Vilket härligt slut på en härlig dag, ett gott skratt i soffan ☺
 
Här är i alla falll den bild som vi båda syns på, vi står så att vi inte travar ut eller backar ut ur bilden. Den blev faktiskt bra! ☺ Tack Jessika för hjälpen ( ska bara ge dig några tips till nästa gång ☺ )
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress