Värd 100 miljoner
Oj vad Pyret var fin ikväll! Snacka om super! Det började med att han bara tog bettet så där rakt av utan krusiduller. Han som annars brukar bita i hop och vägra öppna för mig den lilla luringen. Men ikväll bara tog han det självmant ☺
 
Sen så var han jätteduktig på banan. Jobbade på med egen energi och ville verkligen göra någonting ☺ Jag jobbade honom i skritt och trav och fokuserade på stödet i yttertygeln samt vikten rakt över Pyret och inte innåt eller utåt. Och jösses vilken skillnad det blir när jag gör rätt! Vi är 100 mil från att rida rätt men vet ni vad? Det skiter jag i!! För känslan i min kropp när jag är på väg åt rätt håll, ja den är magisk! Så himla roligt när jag själv märker skillnaden på oss som ekipage ☺ Pyret var ikväll värt 100 miljoner ♥
 
Finaste killen ♥
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress