Plötsligt händer det!
Oj oj vad jag har blivit läskad i dag ☺
 
En vän har skickat fina bilder på mms till mig och läskat med alla vackra färger som finns uppe i fjällvärlden nu. Gillar verkligen mitt jobb, men ibland skulle jag gärna byta. Som nu, som det var på bilden, med strålande sol och alla dessa härliga höstfärger, jösses vilken magisk årstid hösten är ♥
 
Har haft turen att få låna ett objektiv av en nära vän så nu laddar jag batteriet på kameran och gör den klar för Hippotävlingen i helgen ☺ Så himla roligt det kommer att bli. Har jag tur blir det några bra bilder iaf, så kanske att dom kommer upp på bloggen.  Nä.....skojar bara, självklart kommer jag att fullkomligt bildbomba er om det blir lyckade resultat ☺
 
Längtar upp! Men snart kommer vi ☺
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress