Mys för själen
Ja vad är det för dig??
 
För mig kan det vara mycket. En skön stund i soffan med en bra bok. En tur upp till stugan eller till vagnen i Bottis. En promenad ute i skogen med kameran. Eller som i dag, en härlig sväng i stallet.
 
Tog hand om Pyret i dag också ☺ eftersom jag slutade redan 14.30. Där blev det av en anledning som jag inte skriver ut här ingen ridtur ☺ utan en härlig prommis med hästarna och hundarna. Solen sken, vindarna var varma och sällskapet det bästa, ja så den stunden blev för mig mys för min själ.
 
Avslutade sedan eftermiddagen med middag på stan. Strålade ihop med gubben och intog lite go kina mat till middag, oj vad mätt jag blev ☺ Så nu sitter jag i soffan och känner John Blund komma så snart blir det sängen. God natt med er ♥
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress