Har väl inte undgått någon!!
 
Ja gissa vad! ☺
 
Ja att jag är väldigt intresserad av hästar och ridning ☺ I alla fall så till helgen har vi en JÄTTE stor tävling (Volkswagen Grand Prix Horse1 Swedish Riders Trophy ) här i Umeå på Hippologum, ridskolan där jag har mina Hippolektioner på lördagarna ☺
 
Det kommer många bra ekipage utifrån, både från Sverige men även från våra grannländer Norge & Finland. Min absoluta egna favorit är Malin Baryard Johnsson bland utomstående ekipage och av våra egna Umeå ekipage så ser jag fram emot att få följa Sandra Jonasdotter. Sandra är en ryttare som jag njuter av att titta på. Deras kommunikation är i mina ögon lysande. Hon rider väldigt mjukt och utan stress och ryck i hästen, dom bara "är" tillsammans med total respekt för varandra. Att hon sedan har en sits som jag kan dö för, ja det gör det ju inte jobbigare precis ☺
 
Jösses vad roligt det kommer att bli att få uppleva detta på plats, all energi som flödar och alla fina ekipage!!  Wow vilken härlig helg! Längtar ☺ Och självklart ska kameran med! ☺
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress