What a week ☺
Hej hopp, inser att jag har mycket trevligt att fylla min vecka med ☺ Vissa veckor gapar nästan helt tomma, och vissa, som denna är full hela vägen ☺
 
I kväll kommer jag att spendera min tid med Ida i Ström ☺ Tillsammans kommer vi att förfasas över världens alla påhitt, snacka häst i mängder men även katter, hundar och en massa massa annat. Hon bjuder på the och jag kommer med gofikat ☺
 
Tisdag och onsdag kommer att spenderas med sitsträning på Pyret samt stallmöte. Stall och häst är ju en stor del av mitt liv om ni inte missat det ☺
 
Torsdagen går i hundens tecken. Då ska jag och Morris på vår första kvällsträff i lydnadsträning för nybörjare. Nu är hans sår läkt och och stygnen är borta så nu kör vi så det ryker ☺
 
Men först sparkar vi igång denna dag och vecka med en eller två stora koppar kaffe. God morgon världen ♥
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress