Vilken lycka ♥
Våra härliga vovvar ger mig ☺ I dag var jag och Morris på vår kurskväll igen. Vi samlades vid stadskyrkan och jobbade sedan i vänortsparken med en masa matnyttiga övningar. Vi jobbade vidare med rätt position, fot men även att stå stilla på kommando och vänta samt gående ligg. Morris var superduktig men blev fort trött ikväll. Han sitter som en gud på båda skinkorna och exakt rakt fram i rätt position ☺ Ligg är liiiite svårare, det fungerar mindre bra, eller egentligen inte alls ☺ det får vi jobba mer med.
 
Väl hemma skulle jag visa Jörgen hur ett riktigt ligg på kommando ska se ut för hemma i hallen såg jag Rufus snygga liggningar! Jösses amalia, direkt efter skolboken ! Ruffe, ja han var så taggad när jag försökte lära Morris ligg så han både la sig, rullade runt och körde vacker tass samtidigt. Vilken gokille ♥ Jag tror att Ruffe skulle bli super inom lydnad ☺
 
Nu ligger vi utslagna i soffan alla 3. Ruffe får vara sällskap till Morris i morgon när jag är på lokalen och jobbar och Jörgen sover lite efter sista natten på sitt jobb. Nu är Morris superduktig på att vara hemma själv men oj vad jag tycker det är jobbigt att lämna mitt lilla ♥:a själv. Nu har Morris övat men jag tycker att det är maxat när han är 1-2 timmar själv, något mer tycker jag inte är ok. Tur jag har mitt jobb hemma 3 dagar i veckan och dom andra två pusslar vi som småbarnsföräldrar för att det bara ska bli en kort kort stund hemma själv för vår lilla kille ☺
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress