Vilken foto dag ☺
I dag var jag & Morris på Hippo hela dagen. Först min egen teorilektion och sedan stannade vi och fotade Maria & Franz ♥
 
Men oj så roligt det var ☺ Vi blev kvar till 15.45 och vi kom dit 9.45, så det blev en heldag för Morris som stallhund. Han skötte sig super mitt lilla-♥ Han är så otroligt duktig och jag blir så stolt i mattehjärtat över hur bra han möter allt nytt. Men nu ligger han här med mig helt uslagen i soffan min lilla kille.
 
Blev otroligt fina bilder från Erik Berggren träningen och jag måste faktiskt få säga utan att skryta ( ja bara lite då ) att dom blev riktigt bra ☺ I dag valde jag helt manuell inställning på både bländare och slutare och jag tycker faktiskt att det blir lite lättare så. Så ser man det från de hållet så har jag nog utvecklats lite i min fotografering, tro det eller ej ☺
 
Har en massa!! Foton att lägga upp, dom kommer ☺ Men först vill jag att Maria får lägga upp dom på sin blogg så att hon får ha dom som sina "egna" så lugn, dom kommer ☺ Bjuder på en bild på fina Morris när han i dag var Hippo och fotohund med sin stolta matte ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress