Vår underbara Morris ♥
Tänk vad orolig jag var när vi skulle skaffa en ny hund efter Frode. Jag var så förtvivlat rädd att jag inte skulle klara av att älska en ny hund eftersom sorgen efter Frode var så oerhört stor. Men i dag, ja i dag så inser jag att det är med hundar som med barn, hjärtat rymmer dom allihopa ♥
 
Morris är mitt solsken och min glädje. Helt otroligt att en hund kan vara så betydelsefull och viktig för en, vilken otrolig glädje och kärlek han ger, och det varje dag! När jag tittar på Morris ja då får jag en sån lyckokänsla i magen och blir allt som oftast helt förundrad, tänk att han är vår! 
 
Morris är verkligen en härlig hund. Han har så mycket energi, han är så full av liv och lust och han bara tar för sig av vad världen har att erbjuda ☺ Han är på, och full av fart, för att sekunden senare krypa upp hos en i soffan, släppa ut en tung suck och somna som ett utblåst ljus. Som nu ikväll ☺ Han sover kloss vid mig i soffan medans jag skriver detta inlägg, älskade lilla Morris ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress