The night from hell!!
I dag kan jag verkligen säga utan överdrift att jag är SKITTRÖTT!!
 
Det var en groggy ynklig liten kille som kom hem igår eftermiddag från farbror doktorn. Sov hela kvällen och kvällskissade snällt innan sänggång.
 
Provade först med att låta lill-♥ att sova i buren i sängen, men det gillades inte. Tänkte att det var bra med en skyddat plats där han inte kunde promma iväg i natt och trilla av sängen om jag inte skulle vakna. Vet inte hur jag tänkte där ☺ men det fungerade iaf inte.
 
Ynklig liten kille ville bums komma ut och sova med matte. Ok kom du, jag vaknar nog om du rör dig tänkte jag. Lät han vara utan tratten för han visade inget intresse av att tvätta såret sitt (trodde jag) han bara tänka tanken, slummra till lite innan tvättandet började. SUCK!!
 
På med tratten och vipps så kom den ynkligaste ynkligaste killen fram, Usch vad han gnällde och bökade och gnällde igen. Tratten fastnade precis överallt och Morris blev bara ynkligare och ynkligare. Hela natten bestod i stort sett av ett bökande, gnällande och orolig kille som ömsomt stod ömsont satt i sängen och tittade med sina ledsna ögon på mig. Strax efter kl 3 i natt så kom han fram till att om han låg med sitt huvud mot mitt huvud med tratten kloss med mitt ansikte (vi sov i den båda två) ja då slummrade han till en stund (syrebrist!!)
 
06.00 tyckte min lilla prins att det var dags att kliva upp för ett besök utomhus. Men snurriga trötta jag såg på klockan att den var 04.00 så när Jörgen klev upp och klädde på sig så ansåg jag att han var mer än lovligt virrig och försökte köra han i säng igen ☺ hade nog inte blivit poppis hos den kollega som han skulle byta av nu kl 07.00 på morgonen ☺ Hur som så ligge lill prinsen ♥ nedbäddad och sover SIN missade skönhetssömn, tror jag ska göra honom sällskap ☺ Sov gott ☺
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress