Men hallå, är det sant!
Det tänkte jag i morse
 

När klockan ringde i morse ( eller som det käntes, i natt ) Men upp for vi, packade det sista (maten) och sedan bar det av. Och usch! vilket väder att köra upp i. Snöslask och moddigt så hastigheten låg på hela 80 km i timmen och vi tackade vår lyckliga stjärna att vi slapp dra transorten med oss. Fy säger jag bara, inte! roligt.
 
Men till slut så kom då äntligen vintervägen (iaf lite vinterväg) men då var det bara 7 mil kvar så större delen var det skitföre.
 
 
Väl framme tog jag spaden och skottade en bajs och kiss stig till mitt ♥:a så att han inte skulle behöva plumsa runt i all snö som fanns här på gårdsplan ☺
 
 
När allt det praktiska var bortgjort så blev det äntligen dax för en kopp kaffe och morgontidningen, äntligen! ☺
 
 
Har också passat på att fota lite i stugan så här kommer lite bilder från oss. Dörrarna som är stängda går till sovrummen. Jag har inte fotat någonting mot toaletten och torkrummet. Det är bara som en liten mini hall där det finns två dörrar.
 
 
Till vänster om om den vänstra dörren ser ni den lilla hallen som leder till torkrummet (det ligger bakom väggen där vitrinskåpet står) samt till toaletten som ligger vägg i vägg med sovrummet som ligger bakom den stängda dörren ☺
 
I morgon ska vi fortsätta med att hjälpa farfar med flytten. Om jag hinner ska jag försöka fota lite också. Men nu väntar lördagsmys med gubben och lillkillen. Känner att det blir en tidig kväll i kväll. Och i morgon kommer ingen klocka att ringa. Då ska jag sova tills jag vaknar, det har jag bestämt ☺
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress