Hjälp mig någon....
Jag kan inte förstå!!
 
Var husse & matte har åkt någonstans. Jag menar, i sommar när jag var här då var det varmt och skönt. Det fanns fullt med skogsmöss att jaga under stock och sten. Men nu! nu regnar det kallt regn. Och det kan jag väl överleva. Men vet ni vad som finns mer!! Någonting som dom kallar SNÖ!!?
 
Om jag verkligen tänker efter så kommer jag ihåg någonting vitt som var kallt och smakade inte så mycket från när jag var en liten bebis. Men detta!! Ja men det är ju superkallt under tassarna. Och det värsta är, det är när jag ska ut och jaga dom små mössen. Ja men då skrapar ju detta kalla på snorren och under magen! Men hur skönt är det då!!
 
Men jag har fktiskt vågat mig ut i storskogen (typ 1 meter) så jag håller på att bli lite modigare ☺ Men än så är faktiskt mattes skottade stig den bästa för mig. För är man snygg som jag är, så gäller det att inte förslappas även om jag är här uppe mitt ute i ingenting. För har jag tur kan det ju dyka upp en snygg tjej runt hörnet. Men jag tvivlar faktiskt på det. För den enda tjejjen jag sett har nog inte vaxat sin bikinilinje på hundra år! Fy så hårig hon var! Men men, hoppet är ju det sista som överger hunden, eller hur ☺
 
God morgon önskar jag er alla ☺ Nu ska jag upp och kolla in farfars nya lägenhet och har jag tur får jag en sväng på byn och då, kanske då, dyker det upp ett eller annat snyggt kex runt hörnet ☺
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress