Fasen vad det sket sig!
 
I går var jag så lycklig över att jag hade fredagskänsla redan på torsdag. Tänkte som så att då fick jag ju ha det en gång till, känslan alltså, nämligen i dag ☺
 
Men inte ska ni tro att det var så bra inte! Tror ni inte att det djävlas redan från start ett nu till morgonen. Gubben min hade duktigt satt kaffepannan i disken, so far so good. Men tror ni att jag kom i håg att sätta på det där lilla plastlocket som ska sitta på glaspannan !? Nä naturligtvis inte!! Så detta resulterade i att allt vatten samlades i filterhållaren och rann sedan snällt ut på heeela bänken. Men god morgon Åsa!!
 
Vad göra, jo börja fredagen med att torka upp sumpkaffe på hela bänken samt på bryggen. Jo grattis, du vann just högsta vinsten på fredagsmyskänslan Fru Ahlenius! Ska jag inte ringa och sjukanmäla mig? Jag menar, om dagen börjar så här! Hur ska den då inte sluta? Kanske bäst för alla om jag kryper ner i sängen igen! ☺
 
God morgon alla, njut av att det är fredag ☺
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress