Yes yes yes!!
I dag drog jag högsta vinsten!!!!
 
Läkaren ringde om mina provsvar i dag. Inga allergier, ingen propp, inte twar eller mycoplasma utan problem med sköldkörteln ☺ Men så underbart med ett svar!! ☺ Nu vet! jag ju vad det är som är fel, och detta har jag haft i snart 3 år! ( lr längre ) Inte undra på att jag blivit mer och mer sliten....
 
Det låter kanske helt rubbat att vara lycklig över att ha en sjukdom som jag kommer att måsta medicinera livet ut. Men oj så skönt, för nu kan jag bara bli bättre. Och nu vet! jag iaf att det är! någonting som är galet i mig. För under en längre tid har jag faktiskt börjat tro att det har suttit i mitt huvud eftersom alla prover har varit bra och det är sagt att det är astma som gör mig trött och hängig. 
 
Men nu mina vänner ☺ Nu är jag snart tillbaka igen ☺ 
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress