Sexbomb sexbomb im your sexbomb
 
And baby i can turn you on..........☺ ( OBS!!!! Ironi!! ☺ )
 
Jag vill varna känsliga läsare för oredigerad morgonbild!
 
Jag har alltid tyckt att unga föräldrar med mindre barn borde ha fler semesterdagar än vad vi lite äldre har. Eftersom våra barn är stora och vi slipper detta eviga pussel med att få ihop så lång ledighet som möjligt för barnen under sommar månaderna.
 
Men nu tar jag tillbaka allt! och då menar jag verkligen allt!! Jag menar, hur roligt är det att kliva upp på morgonen och titta sig själv i spegeln och ta mig f-n få hjärtslag!! när jag ser mig själv. Inser att jag borde få kortare arbetsdag med bibehållen lön för det tar ju nästan en evighet att göra mig presentabel för mina stackars barn och föräldrar som trillar in på morgonen. Om dom såg mig direkt på morgonen skulle dom springa skrikandes åt andra hållet med sitt stackars barn och aldrig våga sig tillbaka ☺
 
Känsliga läsare bör blunda nu!! Detta är Åsa helt osminkat, ofrissad kliven rakt upp ur sängen. Obs, jag har varnat dig. Du läser/tittar vidare på egen risk! Jag fråntar mig allt ansvar för din mentala hälsa....
 
 
 
Det sägs ju att kärleken gör en blind. Att skönheten sitter i betraktarens öga osv osv. Men jag vidhåller å det bestämdaste att min man måste vara blind!! Någonting annat kan jag inte tro när han efter 31 år fortfarande vill vakna upp med mig vid sin sida. Men vänta nu......han kanske inte har eget sovrum för att han snarkar och är orolig för att jag inte ska få sova. Hm.... det kanske beror på detta....en skräcködla i sängen ☺
 
God morgon alla härliga läsare ☺
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress