Nu är det så här!!
Att jag vid ett tillfälle......
 
Bestämde mig för att sluta lägga en massa energi på dessa trista månader som oktober men definitivt november är!! Jag har bestämt mig för att bara "flyta" med och inte låta kroppen dreneras på min energi över någonting som jag ändå inte kan förändra.
 
Men fehundan så svårt det är!!!
 
Speciellt en morgon som i dag! Men sucka så ledsamt. I går var det lite ljust ute och ett puder av nysnö. Men vad är det i dag? Tamtada......tiotusenkronersfrågan.....men regn! naturligtvis. Grattis Åsa, du vann högsta vinsten, igen......
 
Men vet ni vad vi gjorde igår ☺ Vi gav fan i allt vad datum heter och Julpyntade!!  Och gissa så mysigt vi har innomhus just nu. I gårkväll satt jag i vardagsrummet och bara mös mitt i allt det juliga ♥ Vilken energikick det blev att sätta upp julgardiner, ta fram alla fina juldukar, glitter, glamor, jultomtar och änglar. Precis vad jag behöver nu! ☺
 

 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress