Men Herre gud!!
varför blir det bara så fel!!
 
Vaknade i natt, igen. Precis som alla andra nätter och insåg att jag behövde på toa. Men fine, inget konstigt i det, eller hur!?
 
Hade redan vid uppstigningen ur sängen dåliga vibbar. Ni vet så där som hjärnan ibland kan registrera, "Hallå människa, vad pysslar du med, skärp upp dig!!" Vinglade i väg mot badrummet och kände att nu sjutton, NU var det bråttomt! så hasta i väg kvinna. Du VET att din packning har passerat bäst före datum för måååånga år sedan.
 
Sladdar in på toan, i mörkret, kom ihåg det! Famlar efter trosorna med den ena handen och trycker upp locket med den andra. Hinner precis tänka " Guuuså skööönt!" innan jag sätter ner röven och inser det min hjärna redan uppfattat och som jag i min trötthet inte riktigt registrerat än.......nämligen att toalettlocket dunsat tillbaka och jag plaserat min vackra bak rakt på en stängd toa!!
 
Redan när jag famlade efter trosorna och slängde upp locket så öppnade ju min urinblåsa alla spärrar i min kropp. Kan tänka mig att det såg ut som när dom öppnar alla dammluckor i Stornorrfors och bara öser ut vattnet som legat och samlats till en kritiskt nivå. Då mina vänner, kan ni ju fatta att inte fan är det så lätt att bara strypa denna horribla mängd som kommer! Satan i gatan vad jag vaknade till fort. Men jag måste verkligen få skryta över min gamla packning! För hör och häpna så skötte den jobbet och det men glans! Skulle jag betygsätta det arbete den fixade i natt så är det MVG + 
 
Men ni kan ju tänka er vilket stresspåslag det blev, när jag där i samma stund som röven landar på talettlocket och släpper alla spärrar. Och bara ska njuta av denna underbara känsla som det ändå är när man äntligen får sätta sig på toan och göra sina behov (när det känns som man ska sprängas)  Och så har det förbenade toalocket ramlat tillbaka!! 
 
Funderar allvarligt på att sova med kateter alternativt inte dricka någonting efter kl 18. För tyvärr verkar mina nattliga toalettbesök vara lätt otursdrabbade, eller har ni samma problem?
 
God morgon alla fina vänner ♥ önskar er en härlig Tisdag ☺
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ɑ n n i k ɑ

Gott!

Svar: Men om det är 😊älskar lussebullar 😄
Åsa

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress