Ja vad ska jag säga
ibland så finns det inte så mycket!!
 
Utan det räcker med att känna lyckan rulla runt och acceptera att livet är gott just nu! ☺ Har tagit min första tablett och inser att nu kan det inte bli värre än vad det varit. Som jag brukar skriva i bland Mot oändligheten och vidare!!!
 

Nu väntar Hoppning på Hippo och Sillen. Ska bli så himla roligt att rida igen. Inte för att orken är något bättre i dag än senaste året. Utan bara för att jag vet att det kommer att gå framåt, sakta men säkert ☺
 
Sedan ska jag verkligen frossa i fotograferande ☺ Jag har nämligen turen att få gå lös på Maria och hennes hästar med kameran i dag ☺ Ha ha, hon har inte fattad vad hon gett sig in på ☺ Men nu är hon helt i min våld  ☺ Hoppas på några fina bilder på hon och hennes prinsar ♥ Har ni tur kan det kanske komma upp en bild eller två i dag men jag lämnar inga garantier. Två minneskort är packade och jag vet sedan tidigare att det lär rassla iväg till upp emot ett par tusen bilder när jag släpper lös galningen i mig ☺
 
Önskar er alla en härlig lördag ♥
 
( Maria & Franz ♥ )
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress