Ibland rullar tröttheten in
Och i dag är en sådan dag. Vissa dagar är jag så full av energi så att det bara bubblar i min kropp. Det känns som om jag har ett energifält som gör allt jag känner, upplever, hör eller ser blir extra starkt, som om alla intryck fördubblas i mig. Men när dessa dygn klingar av, ja då är det som om någon trycker på off knappen. Och ikväll är det så!
 
Har haft en toppenarbetsdag som avslutats med stallet och finaste Pyret ♥ Hade sedan turen att få fika serverat så hemkommen blev det en dusch och lite skype snack med min lilla (stora) kille Anton ♥ Tack och lov för skype. Känns så skönt för mamma hjärtat ♥ att kunna "se" hur han mår. Han är så otroligt duktig och ambitiös i allt vad skolan innebär. Vi är så otroligt stolta över alla våra tre barn, finare ungdomar finns nog inte ( men det tycker ju alla om sina barn iof ☺ )
 
Morris och Rufus hälsar till dig Anton ♥
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress