I bland bara faller allt på plats
I bland så bara går det min väg!
 
Hipporidningen käntes super!! Tog med mig Marias råd om att ha honom framme och få med mig bakkärran ☺ Och i dag så bara flöt det. Kan inte riktigt komma överrens med takten, men men, är den så kantig så är den. Jobbade med serpentinbågar och voltarbete i alla gångarter. Kämpade som ett djur med nedsittnigen (suger där!) och det gick betydligt bättre än vad jag trodde att det skulle gå med tanke på vilken häst jag red. Galopparbetet på volt ja det gick för att vara jag, kalas! Är sååååå nöjd ☺
 
For sedan vidare till Ström. Tog Pyret på en prommis i skogen, pigg och glad häst ( han har en lös sko, därav ingen ridning ) och for sedan ut på Pridde en sväng och då fick vovvarna följa med lösa. Morris skötte sig Super!! Världens duktigaste kille. har håller på att börja förstå  "framåt" och springer då duktigt framför. Han kommer direkt på inkallningar och sköter sig helt enkelt  bara hur bra som helst ♥
 
 
 
Hade även turen att bästa Ida var i stallet samtidigt så lite surr och en kopp the han vi med tillsammans ☺ Alltid lika roligt. Världens finaste rissla hade hon införskaffat så det ska bli spännande att se Palle dra den när han är inkörd och klar. Kommer att bli snyggt! Den var i superskick! Jättefin och väldigt välbehållen, syns knappt att den är använd. Har nog inte använts så många gånger, ser ut som ny ☺
 
Killarna satt snällt och väntade medans matte sprang runt och försökte komma ihåg allt som ska göras. Brukar sällan vara själv utan ngn av flickorna brukar vara med. Och tack och lov för det ☺ mitt minne är ju inte av bästa sort. Men i dag fick jag klara mig själv, och jag tror faktiskt att jag kom ihåg allt. Skulle jag mot all förmodan glömma något så fixar vår bästa hyresvärd det, han är guld värd! ☺
 
Mina fina ♥ :an
 
 
( Tack Ida för hjälpen ☺ )
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress