En resa tillbaka i tiden
I dag for vi för att titta hur det ser ut där jag bodde när jag var liten. Under 1 år bodde vi i Skövde, det var när jag gick i årskurs 4. Då kom jag ihåg en liten stad med fruktträd i överflöd. En stor park utanför där vi bodde och ett tegelhus där jag och min bror delade sovrum och vi bodde på andra våningen direkt till vänster i ingång 15 B.
 
Jag mins en liten skola där det var som på 1800 talet :D Vi var tvugna att resa oss upp när någon kom in och alltid räcka upp handen. Dom serverade mannagrynspudding med den sötaste äckligaste saftsås som ni bara kan tänka er :( Och ingenting fick vi lämna och inte fick vi välja storlek på portionen själva heller. Och jag bara avskydde denna söta saftsås! Och eftersom jag inte tyckte om den så ville jag ju inte äta upp den :) Men en gång var jag tvungen att äta upp hela portionen. En av personalen stod bredvid tills allt var i magen, då fick jag gå. Och det bar av direkt ut och upp kom allt i rabatten, för fy så sött det var. Har än i dag svårt med denna efterrätt, ganska så äcklig faktiskt :(
 
Fotade lite med mobilen. Vi bodde som sagt på Norra Bergvägen 15 B.Ett stenkast från skolan och Billingesluttningen.
 
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress