Att kissa på sig !
Ja hur skönt är det på en skala!!?
 
Kan inte riktigt fatta hur det är ställt med min urinbåsa. jag menar, ibland så kan jag hoppa över att gå på toan på säkert 7-8 timmar och det fungerar hur bra som helst! När jag är på lokalen och jobbar, ja då kan jag komma på mig själv runt 1-2 rycket att jag inte varit på toan sedan jag klev upp 06.30. Och det går bara fint, känner mig inte ens nödig trots flera liter i blåsan ☺
 
Men nu på morgon, efter en natts sömn. Ja då vaknar jag och känner att nu ta mig tusan kissar jag ner mig om jag inte går på toan. Och vad har jag då att kissa ut! Ja på sin höjd 1 dl! Men va f-n!! Varför känns det då som om jag håller på att sprängas, men på dagen med hela halva oceanen att kissa ut, ja då känner jag ingenting!!
 
Är min kropp tokig eller upplever ni andra det också så här? Jag kan ju tycka att det borde vara helt tvärt om, så är det i min hjärna iaf ☺
 
Nu ska vi frulla jag och hundarna och sedan bär det av på min och Morris sista kursgång. I dag ska vi vara taggade och klara 12.00 på Gamlia ☺ Efter det bär det av ut till Ström och killarna där. Vilken härlig dag ☺
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress