Stallet i stället
för soffmys. Minst lika mysigt om inte mysigare :D Pyret skötte sig kanon och jag är supernöjd med kvällen. Härligt väder, trevligt folk och mular att pussa, vad mer kan man önska sig en måndagskväll. För Sanna gick det också bra. Skon kom på plats på lilla fröken och en nöjd Sanna väntade hemma på att få höra hur det gått för mig och Pyret :) Och eftersom det är en gentleman Sanna har så kunde jag ju inte annat än skryta på lillkillen <3
 
I morgon blir det kurs 18-21 och packa inför onsdagen och ett besök till S-holmia :D Hoppas på liiite bättre väder än här hemma i Umeå (varmare åtminstone) lite fynd på Indiska och Cubus hoppas jag också på, alltid roligt med ett lite större utbud av kläder. Förstår bara inte hur jag ska hinna. Kommer bara att ta springskorna med mig tror jag för då kan jag löpa som en gasell mellan aktiviteterna och på så vis hinna shoppa lite, smart va ;)
 
Nu lite kaffe, kvällsfika och sedan blir det sängen. Min förkylning blir sakta men säkert bättre men långt ifrån bra är jag tyvärr, så lite sömn kan aldrig bli fel :D
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress