Vilken dag !
I dag har jag hunnit med en massa bra saker. Först en liten sovmorgon till kl 8 med en morgonpömsare (Morris) med mig i sängen. Han är så otroligt mysig och bara älskar att krypa ner under täcket och somna om efter morgonrastningen <3 Världens finaste och mysigaste kille har vi, full av kärlek och full av bus :D Han även med söndagsstädningen så nu är det fint inför arbetsveckan.
 
Har även hälsat på min moster i dag och det var verkligen höjdpunkten på dagen! Så himla lycklig jag var när jag gick därifrån! Tänk att så lite kan göra min dag så mycket. Att så trivala och vardagliga kroppsfunktioner som vi tar för givna kan göra en så lycklig när det äntligen börjar fungerar igen :D Snacka om salig Åsa på hemvägen <3
 
Efter lunchen packade vi in Morris i reseväskan och for till Vännäs för att hämta hem fjällfiraren (min pappa) som tillsammans med sin bror varit uppe och fiskat och myst lite (lyckliga dom!) Morris skötte sig super i bilen (somnade som en stock) och bryr sig inte nämvärt över att åka. Väl framme charmade han Torsten & Ulla och sov sig sedan igenom hela besöket i mitt knä :) Trygg kille med stor nyfikenhet på livet <3
 
Har även hunnit med en tur till Ström och pojkarna där :D Pyret var lite pigg i dag men skötte sig snyggt. Låg på lite på prommisen men hade ändå alla hovarna i backen. Men nog känns det att han har energi ända upp till öronen :D Det behövs inte mycket för att han ska bli hög som ett hus, betydligt högre än sina 1.70 :D Ja så här har min dag varit. Hoppas att er söndag var lika givande och fyllde er med en massa härlig energi inför måndag och arbetsveckan som knackar på dörren :)
 
En liten bild på favvokillarna när dom ligger och myser :)
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress