Vet ni vad? vet ni vad, vet ni vad!!
Vet ni vad jag har lärt mig!!! Jo att åka i barnvagnen med mattes dagbarn. Hur COOLT är inte det då :D Jag är ju bara bäst!! Ingen protest! Tänk om bara matte och husse var lika snabblärd som jag. Ta detta med mat= bajsa...det har dom inte fatttat än! Trögbollar!! Jag menar, när jag har ätit. Ja då trycker det på därbak!! Och det mycket!! Men tror du dom fattar det!? Näää....Men nu har jag bajsat inne två gånger efter maten för dom har inte varit nog snabb så nu har jag hört att dom "Myntat" ett nytt ordspråk. Mat likamed bajsa! Bra va....nu kanske dom kommer i håg lilla mig på en gång och inte efter 2 minutar!! Hm....och så säger dom att det inte går att lära gamla människor något nytt, men jag lyckas jag, för jag är ju bäst! ;)
 
Bildbevis på min åktur i vagnen :D
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress