The king is back ;)
Jag, Morris alltså :D I dag har jag träffat mattes dagbarn och jösses vad skoj :D Lek kompisar hela dagarna, snacka om himmelriket!
 
Vet ni mer vad jag gjort i dag? Jo jag har både kissat & bajsat på samma sväng ut. Gissa om jag fick beröm av matte. Skulle kunna tro att jag utvecklats till Einstein så himla bra måste jag ju vara :)
 
Och vet ni, vet ni, vad jag gjort MEEEER....jo prommat heeela lilla kissrundan utan att åka snålskjuta på vare sig matte eller husse. Och det bästa av allt, varje gång som matte ropade på mig och jag kom skuttandes, ja då fick jag en bit av mitt supergoda godis, snacka om flyt! Fortsätter det så här kommer jag att bli lite rund om magen av allt gotta som hon bjuder på ;) Men inte klagar jag över det inte :D
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress