Goes crazy :D
I dag fick Morris & Ruffe följa med på Hippo för att vi tvåbeningar skulle äta middag. Ja, ni läser rätt! Jörgen följde med på Hippo :D Rufus skötte sig som den stooora kille han är, dvs utmärkt! Han satt där nere snällt och väntade tillsammans med Tira (Vickans hund) men Morris var liiiite mer olycklig så till slut fick han komma upp liggandes i buren och vänta medans vi åt vår middag.
 
Med oss var förutom Sanna, Jessika och Vickan även Cicci & Jessika. Från stallet i Ström anslöt sig också Julia & Malin :D Jättetrevligt att stråla i hop så här och god mat säger man ju inte nej till. Och bra social träning för Morris och ytterligare ett tillfälle i att öva sig i att åka bil blev det för lillkillen :)
 
Nu blir det lite soffmys innan sängen kallar igen. Kommer att försöka "sova igen" lite förlorad sömn som jag haft under en längre tid nu.Nu när alla håller på att vara friska igen och livet rätar upp sig lite så känner jag att jag inte sovit riktigt så där ordentligt som jag önskat att jag hade gjort :D
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress