Familjen annorlunda
ja det är vi! I dag arbetade min son 12-19 på sitt jobb. Vi andra var lediga/sjuka i helgen så för att få en möjlighet att äta tillsammans i dag så drog vi i gång grillning vääääldigt tidigt i dag :)
 
 
Medans gubben startade grillen så gjorde jag mitt söndagsnöje ala dammrengörning! På söndagar drar jag av allt damm så att det ska vara fint inför arbetsveckan. Söndagar är mina latdagar så då gör jag bara det jag vill och orkar. Städning är en del av det, så himla skönt att göra bort det inför veckan. Då behöver jag inte tänka på det något mer utan kan lägga bort det ur huvudet till nästa söndag, så skööönt!
 
 
 
Så 10.30 på ett ungefär, åt vi en grill lunch tillsammans innan vi delade på oss och for åt varsitt håll. Förutom att handla lite så har det även hunnit bli en tur till Hippo och 1.40 hoppningen. Trevligt var det och spännande nanting!
 
For vidare till Ström för att fota Palle och Ida lite och väl där visade det sig att Pridde plutt stackarn hade lite stopp i magen. Har prommat med honom och linat i alla gångarter och efter en låååång stund kom det lite bajs som tur var. Har varit hem och ätit lite middag och nu ska vi ut en sväng till för att kolla hur han mår. Har vi tur har det släppt men har vi otur blir det att kalla ut destriktsvetten, håll tummarna är ni snäll. För Priddes skull hoppas jag att det var proppen som kom och att allt är bra nu. Han var då väldigt sugen på betforvatten så, hoppas hoppas! att det har släppt! Kommer att försöka hålla er uppdaterad om hur kvällen avlöper....
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress