Drömmt drömmar
och svarat galet på sms. Jag har sagt förut att jag har världens bästa barn. Men nu måste jag bara få tala om att jag har nog världens bästa föräldrar till mina barn också. Till morgonen när jag vaknade såg jag att jag hade 4 sms som kommit under kvällen sedan jag nannat kudden. Läste igenom och hittade bla ett från en förälder där det stod att jag skulle få en sovmorgon för barnet skulle inte komma fören kl 9. Bra där eller hur!
 
Jag borde ha reagerat men jag skyller på att jag hade nyvaknat :) För eftersom det är torsdag i dag och jag jobbar i lokalen så kommer ju inte barnen hem till mig (arbetar som dagmamma) utan till vår lokal. Alltså spelar det ju ingen roll när barnen kommer eftersom jag arbetar på en schemarad (börjar i dag kl 09.15) och någon annan redan är där för att ta emot barnen :D
 
Svarar ändå den stackars föräldern kl 07.45 (väckte nog den inte ont anande föräldern med mitt sms) och påminner om att det är lolalen i dag. Inser sedan efter en stund att detta sms måste vara gammalt, eftersom jag som sagt inte kan" få någon sovmorgon" av att ett barn börjar senare pga att jag jobbar på lokalen och inte hemma som jag gör mån tom onsdag. För hade det varit någon av dom dagarna, ja då hade jag fått sovmorgon.
 
Skjut mig!!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress